یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان، گفت: با وجود اینکه نتانیاهو در کنگره آمریکا با تشویق هماهنگ شده اعضای کنگره آمریکا روبرو شد، اما  باید پذیرفت که افکار عمومی هرگز فریب این «شو سیاسی» که نتانیاهو در کنگره آمریکا به راه انداخت را نخواهند خورد.

حجت الاسلام سید جمال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، اظهار داشت: سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا به نوعی نمایشی برای فریب افکار عمومی جهان بود.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: سخنان نتانیاهو سراسر دروغ و به نوعی تغییر واقعیت‌های جنگ در غزه بود.

وی با اشاره به اینکه در سخنان بنیامین نتانیاهو بسیاری از حقایق پایمال شد، عنوان کرد: حرف‌های نتانیاهو در کنگره آمریکا، کاملاً بی‌پایه و اساس بود و با این سخنان تلاش داشت تا جنگ و تجاوز خود علیه ملت فلسطین و مردم غزه را توجیه کند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در حرف‌های بنیامین نتانیاهو به عینه دیدیم که حقایق جنگ به صورت بالعکس بیان شد و در این میان ملت فلسطین متجاوز و اسرائیلی‌ها به نوعی مظلوم معرفی شدند که این دروغی بزرگ و از روی استیصال بود.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش بسیاری داشت تا جنایات جنگی خود علیه کودکان و زنان و مردم فلسطین و غزه را به نوعی توجیه کند و حتی این جنایات را برای حفاظت از دموکراسی تعریف نماید.

استاد حوزه علمیه کردستان، ابراز کرد: با وجود اینکه بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا با تشویق هماهنگ شده اعضای کنگره آمریکا روبرو شد، اما باید پذیرفت که افکار عمومی هرگز فریب این «شو سیاسی» که نتانیاهو در کنگره آمریکا به راه انداخت را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha